O noua actualizare a fost anuntata de curand de catre cei de la Google My Business, aceasta aduce vesti bune pentru proprietarii de PUB-uri, cafenele si restaurante. Noutatea consta in faptul ca acestia isi vor putea lista meniul pe Google, lucru care va face posibila aparitia meniului in pagina cu rezultate Google pentru cautarile efectuate de pe dispozitivele mobile.

Detinatorii de restaurante si cafenele care si-au inscris afacerea in Google My Business (Compania mea pe Google ) vor avea acces in curand la un nou editor care le va permite sa creeze si sa editeze frecvent meniurile care vor aparea in pagina cu rezultate Google pentru cautarile efectuate de pe mobil.

Astfel, proprietarii restaurantelor, PUB-urilor si cafenelelor vor putea adauga sau modifica titlurile, descrierile si preturile produselor din meniu. Gama de produse pot fi, de asemenea, grupata in sectiuni precum: aperitive, desert, ciorbe, etc.

Antreprenorii pot utiliza editorul accesand fila “Info tab” din meniul Google My Business.

Inainte de aceasta actualizare, Google oferea doar posibilitatea de a crea si edita meniuri structurate prin intermediul Application Programming Interface (n. red. permite sa introduci si sa editezi programatic locatii ) Google My Business. Atentie! Restaurantele care sunt conectate la un furnizor tert nu vor avea acces la editor.

Noua actualizare este disponibila momentan doar in UK urmand ca accesul sa fie permis in curand si in restul tarilor din Europa.  

Anul trecut, Google a inclus in paginile cu rezultatele cautarilor efectuate de pe un dispozitiv mobil tab-uri care informau utilizatorii cu privire la sfecificul restaurantului si principalele categorii de produse care pot fi servite la restaurantele listate cu Google My Business.