In sectiunea de Page Insights puteti vedea ce anume functioneaza pentru pagina dumneavoastra de Facebook si cum va puteti imbunatatii strategiile din social media. Deoarece nu va puteti baza mereu pe intuitie atunci cand vine vorba sa creati continut care sa fie pe placul publicului, cu Page Insights veti stii cu siguranta ce vrea publicul dumneavoastra sa vada.

 

Daca detineti deja o pagina de Facebook dedicata business-ului dumneavoastra si nu ati consultat inca sectiunea de Page Insights, va oferim cinci motive pentru care sa o faceti:

 

1. Vedeti cand sunt online abonatii paginii dumneavoastra de business

In sectiunea Posts puteti vedea cand sunt abonatii dumneavoastra online. Aceste grafice va pot arata cand este cel mai oportun moment sa faceti o postare, astfel incat abonatii sa fie cat mai receptivi.

Daca va hotarati sa postati in perioadele in care majoritatea abonatilor sunt online, este indicat sa tineti cont de felul in care Facebook va afisa postarile in sectiunea de News Feed a abonatilor.

In orele in care majoritatea utilizatorilor sunt online, postarile dumneavoastra vor concura cu postarile altor pagini de business, astfel incat daca utilizatorii nu au avut nicio interactiune cu postarile dumneavoastra anterioare, este posibil ca Facebook sa nu semnaleze postarile actuale in sectiunea de News Feed a abonatilor.

 

2. Va puteti urmarii competitia

Pages to Watch reprezinta una dintre cele mai folositoare functii de pe Facebook. O puteti folosi ca sa vedeti cand si ce posteaza competitorii afacerii dumneavoastra, care este reactia abonatilorl, care sunt poastarile care au succes, precum si cate like-uri sau comment-uri au primit etc.

De ce este important sa va cunoasteti atat de bine competitia? Puteti vedea care sunt trendurile in domeniul dumneavoastra de activitate, ce are priza la publicul de nisa, cat de des este bine sa postati si ce fel de continut este apreciat de public.

 

3. Veti cunoaste sursa like-urilor

Pages Insights este sectiune in care puteti vedea cate like-uri si unlike-uri a primit pagina afacerii dumneavoastra intr-uo anumita perioada de timp. Pe langa segementarea pe intervale de timp, puteti utiliza si segementarea pe surse, respectiv: Page Suggestions, Ads and Sponsored Content, On Your Page. Acest instrument va este util pentru a decide ce anume trebuie sa postati mai des si ce tip de campanii au o rata mare de succes.

 

4. Aflati cate persoane v-au vizualizat postarile

Reach-ul este sectiunea in care puteti consulta date despre rata de vizualizare a postarilor de pe pagina dumneavoastra de business. Chiar daca va bucurati de un numar impresionant de abonati, reach-ul nu va fi niciodata la fel de mare. Facebook ne informeaza ca un procent de doar 16% dintre fani vor vizualiza postarile paginilor la care s-au abonat, in news feed fiind favorizate postarile prietenilor.

In sectiunea de Reach veti vedea, de fapt, care a fost reactia abonatilor la continutul postat (like, comment, share) sau daca au dat unlike paginii din post.

Daca desfasurati si campanii platite pe Facebook puteti compara reach-ul organic cu cel platit.

 

5. Aflati ce fac abonatii dumneavoastra pe pagina de business

Sectiunea Actions on Page va dezvaluie statistici despre click-urile pe care le-au dat abonatii pe pagina afacerii. Vedeti daca utilizatorii au accesat site-ul dumneavoastra din pagina de Facebook, precum si daca au efectuat un apel telefonic sau au apasat butonul de call-to-action.

De asemenea puteti consulta date privind varsta, genul, orasul, tara sau dispozitivul de pe care utilizatorii au efectuat actiuni pe pagina dumneavoastra de business.

In concluzie, Facebook Page Insights este un instrument care va ofera numeroasa informatii despre publicul caruia va adresati si mai ales, reactia pe care acesta o are fata de continutul postat pe pagina dumneavoastra de business. Cu o strategie de social media dezvoltata pe baza statisticilor oferite de Facebook puteti sa va fidelizati clientii existenti, precum si sa ajungeti la clientii potentiali care nu au accesat inca pagina dumneavoastra de business.